۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

Google Reader خامه‌گیر اینترنت!

Google Reader
مدتهاست که دارم از گوگل ریدر استفاده می‌کنم و هیچ وقت هم فکر نمی کردم یک روز با دید انتقادی بهش نگاه کنم چون واقعاً ایدۀ جالبیه و آدم میتونه در کمترین زمان به محتوای اصلی سایتهای مورد علاقه‌اش دسترسی پیدا کنه. ولی غافل از اینکه در گوگل ریدر به حواشی و گوشه و کنار سایتها دسترسی ندارید و خود این موضوع نصفِ کِیف را از بین می‌برد :). درست مثل یک درخت کریسمس بدون تزئینات! متأسفانه موضوعات جنبی، نظرات بازدیدکنندگان، نظرسنجی‌ها، تبلیغات و بسیاری از محتوای حاشیه‌ای سایتها از چشم گوگل ریدر بدور هستند و شاید اصطلاح "خامه گیری" بهترین گزینه برای توصیف سرویس گوگل ریدر باشد. البته این انتقادات باعث نمیشه گوگل ریدر را فراموش کنم و بصورت سنتی به سایتهای مورد علاقه‌ام مراجعه کنم بلکه کماکان از گوگل ریدر استفاده خواهم کرد ولی حتما به خود سایتها هم یک سری می‌زنم تا ببینم در گوشه و کنار سایتها چه خبرهایی هست :).

هیچ نظری موجود نیست:

Bookmark and Share